Мақсаты – қазақ ертегілері мен аңыздарын мәдени мұраның ажырамас бөлігі ретінде оқырман мәдениетін қалыптастыру, адамгершілік құндылықтарды дамыту және өскелең ұрпақтың бойында ұлттық бірегейлікті нығайту үшін насихаттау.
1-2 сыныптар
Тапсырма: әңгімелерді оқу:
«Почему верблюд оглядывается когда пьет» (https://vseskazki.su/narodnye/kazahskie-skazki/pochemu-verblyud-oglyadyvaetsya-kogda-pet.html),
«Легенда о домбре» (https://tourstokazakhstan.com/ru/blog/kazakxskiye-legendy/legenda-o-dombre.html),
«Легенда об озере Бурабай» (https://tourstokazakhstan.com/ru/blog/kazakxskiye-legendy/legenda-o-proisxozhdenii-ozera-burabay-borovoe.html),
«Легенда о роще танцующих берез» (https://tourstokazakhstan.com/ru/blog/kazakxskiye-legendy/legenda-o-roshhe-tancuyushhix-berez.html),
«Байтерек и Самрук»: (https://parables.ru/pritcha/baiterek-i-samruk/)
Тапсырма: суреттерде, ноутбуктерде және қолөнерде әңгімелер бейнелеу. Жұмыстар көрмесін ұйымдастырыңыз.
Бағалау критерийлері:
- орындаудың дәлдігі мен әсемдігі;
- тақырыпқа сәйкестік;
- сызбалар А3/а4 форматында, кез-келген сурет салу техникасы (басылған кескіндер қолданылмайды);
- сыныптан жұмыс Саны;
Көрмені Бағалау күні: 27.01-28.01.2025 ж.
3-4 сыныптар
Тапсырма: әңгімелерді оқу:
«Находчивый мальчик» (https://vseskazki.su/narodnye/kazahskie-skazki/nahodchivyj-malchik.html)
«Хитрый Алдар Косе» (https://skazkus.ru/skazka/hitryj-aldar-kose/ )
«Чудесный сад» (https://skazkus.ru/skazka/chudesnyj-sad/ )
Тапсырма: таңдауға болатын әңгімелердің біріне негізделген сахналауды дайындау. Сахналау кез-келген түрде жасалуы мүмкін: театрландырылған қойылым, қуыршақ ойыны, сахналық оқу немесе музыкалық-драмалық интерпретация.
Бағалау критерийлері:
- тақырып тақырыпқа сәйкес келеді (сахналау шығарманың негізгі идеясын жеткізеді;
- шығармашылық тәсіл (шығармашылық шешімдерді қолдану: реквизиттер, костюмдер, музыка, декорациялар);
- актерлік шеберлік (ауызша сөйлеу өнері);
- командалық жұмыс (топ қатысушыларының іс-қимылдарының үйлесімділігі);
- регламенттің сақталуы (сөйлеу ұзақтығы 5-7 минутқа дейін).
Конкурс күні:
- 3 сынып-4.02.2025 ж.;
- 4 сынып-7.02.2025 ж.
5-6 сыныптар
"Туған жер туралы аңыздар" спикерлер байқауы
Тапсырма: әр сыныптан екі оқушыға Туған жер туралы ұнаған аңызды оқып, таңдауды ұсынамыз (https://coollib.cc/b/452207-narodnoe-tvorchestvo-kazahskie-legendyi/read). Таңдалған аңызды қайталай отырып, ауызша сөйлеу дайындаңыз.
Бағалау критерийлері:
- тақырыпқа сәйкестік;
- шешендік өнер:
- Сөйлеудің айқындылығы мен мәнерлілігі.
- Эмоционалдылық, аудиторияның назарын аудара білу.
- Айқын дикция, дұрыс интонация.
- шығармашылық:
- Қосымша материалдарды (презентациялар, суреттер, басқа көрнекі элементтер)пайдалану;
- регламенттің сақталуы (сөз сөйлеу ұзақтығы 3 минутқа дейін).
Конкурс күні: 11.02.2025
7 сыныптар
"Батырлар туралы аңыздар" спикерлер байқауы
Тапсырма: әр сыныптан екі оқушыға батыр туралы ұнаған аңызды оқып, таңдауды ұсынамыз (https://coollib.cc/b/452207-narodnoe-tvorchestvo-kazahskie-legendyi/read). Таңдалған аңызды қайталай отырып, ауызша сөйлеу дайындаңыз.
Бағалау критерийлері:
- тақырыпқа сәйкестік;
- шешендік өнер:
- Сөйлеудің айқындылығы мен мәнерлілігі.
- Эмоционалдылық, аудиторияның назарын аудара білу.
- Айқын дикция, дұрыс интонация.
- шығармашылық:
- Қосымша материалдарды (презентациялар, суреттер, басқа көрнекі элементтер) пайдалану;
- регламенттің сақталуы (сөз сөйлеу ұзақтығы 3 минутқа дейін).
Конкурс күні: 14.02.2025
8-9 сыныптар
8-9 сынып оқушыларына "аңыздарды заманауи түсіндіру"топтық жұмысына қатысуды ұсынамыз. Оқушылар таңдалған аңызды қазіргі шындық контекстінде қайта қарастырып, нәтижені шығармашылық түрде ұсынуы керек.
Күні: Ақпан 2025ж.
10 сыныптар
10 сынып оқушыларына "Қозы Көрпеш және Баян сұлу" поэмасын оқып, тақырыптар бойынша пікірталасқа қатысуды ұсынамыз:
- Отбасы алдындағы махаббат пен міндет;
- Тағдырдың рөлі және таңдау еркіндігі;
- Батырлардың портреттері: батылдық пен құрбандық;
- Дәстүр және қазіргі заман.
Әңгіме: https://silkadv.com/en/content/poema-kozy-korpesh-i-bayan-sulu
Күні: Ақпан 2025ж.
Директор блогы
Іс-шаралар
Дұрыс тамақтану бойынша ұсыныстар
14.01.2025 в 18:25 0 7
Буллингке қарсы күрес, интернет - буллинг
14.01.2025 в 12:23 0 5
Мектеп Парламентінің кезекті отырысы
14.01.2025 в 12:05 0 6
Нашақорлыққа қарсы күрес
13.01.2025 в 17:53 0 12